Продужени боравак у нашој школи егзистира већ дуги низ година.

     Активности које се реализују у продуженом боравку су осмишљене, пре свега, као помоћ нашим ученицима и њиховим родитељима. Адаптација на нову средину, нове другаре и нову организацију радног дан, понекад није лака. Због тога у продуженом боравку реализујемо разне стручно осмишљене активности које спроводе професори разредне наставе.

     Време које деца проводе у продуженом боравку испуњено је самосталаним  радом ученика, слободним  активностима и слободним временом. У нашем боравку раде три учитеља у три учионице.

      Самосталан рад ученика подразумева увежбавање моторичких, мисаоних и перцептивних способности деце који ће им олакшати наставу почетног читања и писања, а кроз стручно осмишљене вежбе. Такође, реализује се увежбавање садржаја обрађених на часовима наставе, по потреби и у договору са колегама из разредне наставе. Ученици раде домаће задатке уз редовну контролу и надзор учитеља. Кроз игру понављамо и вежбамо научено градиво, отклањамо нејасноће у раду.

     Слободне активности у продуженом боравку испуњене су различитим радионицама: психолошким, здравственим, едукативним… које су осмишљене у сарадњи са педагошко-психолошком службом наше школе. Ове радионице су усмерене на олакшавање социјализације деце у новом окружењу као и усвајању корисних и интересантних садржаја.

     Слободно време у продуженом боравку је, такође, осмишљено. Деца тренутке релаксације и одмора проводе у школи или у школском дворишту под стручним надзором учитеља. Свакодневно се настоји да се омогући боравак на свежем ваздуху. Деца играју фудбал, између две ватре, вије, школице... Уколико нисмо у могућности да због времена изађемо из учионице, деци су на располагању друштвене игре, књиге, цртани филмови, материјал за бојење, цртање...

          1. РАДНО ВРЕМЕ ПРОДУЖЕНОГ БОРАВКА

Радно време продуженог боравка је од 07.00 до 19.00 часова. Ученици долазе у продужени боравак пре и после наставе.

          2. РАСПОРЕД АКТИВНОСТИ У ПРОДУЖЕНОМ БОРАВКУ

07.00—8.15 - пријем деце   13.30—14.15 - пријем деце
08.15—9.35 самосталан рад ученика и израда домаћих задатака 14.15—15.35 самосталан рад ученика и израда домаћих задатака
09.35—09.55 одмор и ужина 15.35—15.55 одмор и ужина
09.55—10.40 задате активности 15.55—16.40 задате активности
10.40—10.50 одмор 16.40—16.50 одмор
10.50—11.30 рекреација и боравак на ваздуху 16.50—17.30 рекреација и боравак на ваздуху
11.30—12.30 ручак
12.30—13.00 слободне активности 17.30—18.15 слободне активности
13.00—13.30 слободно време 18.15—19.00 слободно време

          3. РУЧАК

     Ученици имају могућност да ручају у продуженом боравку. То је увек кувана и нутритивно квалитетна храна. На почетку сваке недеље родитељи добијају информацију шта ће ког дана бити на јеловнику, па у складу са тим могу пријавити или одјавити ручак за одређени дан.

Плаћање се врши на крају месеца. Уплате се врше на жиро рачун Школе (пример уплатнице је овде).

 

     Рад у боравку у знатној мери  утиче развој емоција и особина ученика:

  • сигурност у себе, 
  • самопоштовање, 
  • поверење у пријатеље, 
  • сaрадња, 
  • помагање, 
  • одговорност, 
  • радозналост, 
  • самовредновање,
  • здрав морал, 
  • осећај успешности, 
  • сналажљивост, 
  • прихватање погрешака код себе  и других…

     Нешто што је веома важно, а најбоље је рећи на самом крају је да..

  БОРАВАК не треба схватити само као чување ученика, већ као облик образовног рада, где учитељи из боравка, заједно са учитељима из наставе, настоје да на креативан начин повежу учење, рад и игру и тако заједнички постигну најбоље резултате.